19 Temmuz 2012 Perşembe

ALAÇATI’ DAN MANZARALAR VE RÜZGAR SÖRFÜ MACERAM



 Merhabalar, sonunda tatilden döndüm. Gülcüğüm sağ olsun bloğumuzu öksüz bırakmadı ben yokken. Sizlerle yeniden buluşmak çok keyifli, inanın ki özledimJ
Neler yaptım bir bir anlatacağım.
Oldum olası içimde bir adrenalin tutkusu vardır ama bir tarafım da korkaktır. Ekstrem sporları hayranlıkla izlerim ama sağlığıma bir şey olur endişesiyle bir türlü deneyemem. Yükseklere çıkarım, korkarım ama yine de aşağı bakarım, arabayı hızlı kullanmaktan çok hoşlanırım.
Çok ekstrem sayılmaz ama heveslendiğim ama denemediğim bir şeyi bu yaz denedim: Rüzgar sörfüJ
Tatil planı yapmamıştım ve ne yapsam diye düşünüyordum. O sırada eski bir arkadaşımla konuşurken, bir hafta sonra Alaçatı’ ya sörfe gittiğini söyledi. Ben de heveslendim ve “Seneye ben de geleyim çok canım çekti.” dememe kalmadı, arkadaşım e hadi bu sene gel diyiverdi. Ben de olur diyiverdim ve Alaçatı biletimi aldımJ Hani size “bir iki saat içerisinde çok farklı bir tatil planı yaptım” demiştim ya işte olaylar böyle gelişti.
Sörf nasıldı derseniz, zor ama çok keyifliydi. Sörf tahtasının üzerinde dengede durmak, denizin üzerinde ayak hareketleriyle yön değiştirmek cidden zor. Bu arada bi de rüzgarla baş etmek lazım tabiki. İlk günler bayağı düştüm kalktım ama sonra becerdim. Düştükten sonra kendime güldüm, sinirlendim ama sonunda sörf tahtasının üzerinde durmayı ve de rüzgar sörfü yapmayı öğrendim. Seneye yine gitmeyi düşünüyorum.
Alaçatı hakkında bir laf varmış: “Alaçatı’ da sadece hava bedava” diyeJ Gerçekten doğru. Oldukça pahalı bir tatil beldesi. Ama şirin bir ege kasabası. Her yer ünlü kaynıyor. Kafanızı nereye çevirseniz bir ünlüye rastlıyorsunuz. Eda Taşpınar cidden taşş meselaJ Gidip görülebilir ama ben Bodrum’ cuyum.
Alaçatı’ da ne yerim diyorsanız alternatif çok. Ama mutlaka kumru deneyin. Kumrucu Şevki pek bi ünlü ve de lezzetli.
Size özellikle önereceğim mekan ise “Kırmızı Ardıç Kuşu”. Alaçatı’ ya giderseniz mutlaka uğrayın.

Hem restoranı hem de galerisi var. Hayat dolu, zevkle oluşturulmuş bir mekan. El işi duvar boyamaları, orijinal süslemeleri var. 


Çok şirin, sevimli bir mekan. Şu çay sunumunun zerafetine bakar mısınızJ





Buraya yemekten sonra gidin. Eğer giderseniz de;
Ayva şerbeti ile ikram edilen türk kahvesi içmeyi,



Farklı sunumu ve lezzetiyle rakiplerinden oldukça öne çıkan tramisu yemeyi unutmayın.



 Üzerine de meyve tabağı yiyin. Çok güzel serin serin bir akşam geçirin.

Alaçatı’ dan haberler böyle. Yeni tarifler Ramazanda geliyor. Sevgiler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder